dijous, 5 de desembre del 2013


Hola nois i noies, actualitzo una mica tard.. El dissabte passat vaig quedar am la meva mentorada la Tiara; la vaig anar a buscar i vam anar a la gossera, jo estava molt contenta perque és una activitat que a mi m'agrada molt, ja que m'encanten els gossos, cosa que coincidim amb la Tiara perque a ella també li agraden. Era un día plujós, ens van donar un gos per cada una, estàven molt esbarats, i vam anar a passejar amb els gossos per uns camins del voltant. Amb la mala sort de que el meu gos tenía mes força que jo, i gran part del camí vaig estar corrents d'un costat a l'altre, per sort el gos de la Tiara era molt tranquil. La nena es va passar tota l'estona rient-se de mi, i proposant-me de cambiar-nos els gossos, a mí no em va semblar tant divertit, però em va agradar que ella s'ho passes bé; tot i que no vam estar més d'una hora, perque plovía. 
Després d'això vam anar al Far de Sant Sebastià a visitar el Sant Baldiri, vem tirar una moneda per demanar un desig, com que encara plovía vam decidir anar a pendre alguna cosa calentona. Però ens va entrar la gana i vem menjar unes patates braves, que la Tiara no n'havia menjat mai i li van agradar molt. Una amiga meva també s'hi va apuntar i va portar el joc del uno, vam estar una bona estona jugant a l'uno.
Quan portava la Tiara a casa seu, li vaig demanar què li havia agradat  més, i em va dir que s'ho havia passat molt bé aquell dia, pero anar a menjar unes braves i guanyar-me a l'uno li va agradar més. 
Aixi que vaig deixar-la a casa seu i vaig marxar molt contenta, m'agrada que la tiara s'ho passés bé amb mi. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada