dilluns, 25 de novembre del 2013

Hola companys/es!
Us presento a la Tiara, es de Santo Domingo, té 10 anys i fa només 3 mesos que viu a Palafrugell.
El divendres passat 15/11 vam fer la festa de inauguració del projecte Rossinyol a Palafrugell, i tots els mentors vam conèixer als nostres mentorats. Va ser molt emocionant, tot i que crec que estàvem una mica tallats tots.
La primera quedada amb la Tiara va ser el divendres 22/11, la vaig anar a recollir a l'escola i com no sabia encara quines activitats li agradaven, vaig aprofitar per coneixer-la. Vam anar a berenar un croissant de Can Baldiri, em va dir que li va agradar molt!  i una estona a la biblioteca, per poder fer-li el carnet, que no vam poder però la seva mare li farà aviat. A la Biblioteca la Tiara va decidir que em llegiria un fragment d'un llibre que s'està llegint, i la veritat que no ho fa gens malament! Es una nena molt espavilada, i crec que molt madura per l'edat que té, suposo per que no ha tingut la vida fàcil, i aquestes coses fan madurar abans a la gent. Em parla molt de Santo Domingo, i de les misèries que passaven allà, però està molt contenta de ser aquí, i sobretot de que jo la pugui ajudar a conèixer una mica més sobre la nostra cultura.
Espero que els meus companys del projecte, s'ho passin igual de bé que jo!
Raquel.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada